Friday, March 27, 2009

why i LOVE cafemom!!!

OK....I got the BEST suprise EVER about an hour ago....courtesy of one of my FAV hangouts online, cafemom!!! I have been a cafemom member for going on 2 years now and well...you might say I'm a bit addicted to it....LOL! A few days ago, I got a message from the cafemom influencer program notifying me I had been selected to receive a Kodak ESP-7 All in one printer, if I agreed to do 3 projects with it and journal about them. Well of COURSE I will do it!!! I get to KEEP the printer! a 200$ printer! So I immediatly filled out the form, and then read how it was on a first come, first serve basis, and to wait for another message if I was actually going to receive one. Well...since I heard nothing back...I assumed I was too late and hadn't been truly selected. Until....my husband comes down to my scraproom and says...'look what the big brown truck just brought you!' and he has the printer in his hands! HOLY CRAP! They actually sent me this printer!!! I can't believe it! I am so excited!!! I even burnt dinner I was so excited about it, totally forgot I was even cooking! So...yes....I am an even BIGGER fan of cafemom than ever now, if that is even possible...LOL! Now I have to clean my scraproom to make room for it....geez...and Trackside Live is coming on in about an hour..what to do, what to do....! I'll let you know how awesome this printer is once I get it hooked up! THANKS SO MUCH CAFEMOM!!! AND KODAK!!!

8 comments:

  1. OMG!!!! How lucky are you. I'm tickled for you.

    ReplyDelete
  2. Stupid Cafemom... but glad you got the goods SISTA from another mutha!

    ReplyDelete
  3. That is soo cool Tracey!-- I love cafemom--what a neat surprise!--But that printer -Ugh!- I own an older version of it-for about 6 months now-and I have to call Kodak and get parts all the time!--and have to baby the printer-one-paper at a time! Good Luck with that!---lol...

    ReplyDelete
  4. Wow, congratulations! It's a beautiful price!
    These photo printers are so convenient! You'll love it!

    ReplyDelete
  5. How cool is that? I'm also in the influencer program, but wasn't contacted about this one. I'm very very jealous, just so you know. :) Can't wait to see what you do with it!

    ReplyDelete
  6. YEAH!!!!! Isn't that soooo cool!?!! I was one of the very first ones to get a freebie from them about 1-1/2 yrs ago. I got the HP 4-n-1 printer for free for doing 2 projects from their website. It's awesome. So happy for you!!

    ReplyDelete
  7. Thats super cool Tracey!! I can't wait to see you creations!!! Go CafeMom!!

    ReplyDelete
  8. congrats, T! that is absolutely AWESOME! way to be a valued member of such a fab community! even THEY know how great you are! :)

    ---Karmyn

    ReplyDelete

Thanks for commenting! You have made me smile today!